Voor heldere webteksten die een snaar raken bij jouw favoriete klanten
Je stelt het schrijven of herschrijven van je webteksten al heel lang uit.
En je geeft jezelf daar waarschijnlijk nog voor op je kop ook. Terwijl je er meestal heel gegronde redenen voor hebt. Zoals:
Je weet niet goed wat je nu waar op je website moet zetten.
Is niet zo heel moeilijk, maar je moet het wel even weten. En de tijd en energie die erin gaan zitten om dat uit te zoeken, kun jij wel beter gebruiken.
Je kunt anders zo goed schrijven. Dan moet je dit toch zelf wel kunnen?!
Welnee. Je verwacht van een kapster ook niet dat ze haar eigen galakapsel knipt. Toch is dit een venijnig misverstand als het om schrijven over jezelf gaat.
Je voelt je ongelukkig met je huidige webteksten, maar je ziet gewoon niet hoe het anders kan.
Niet leuk, maar ook: gefeliciteerd. Je bent je er tenminste van bewust dat er iets mis is. Gezonde frustratie is je eerste stap naar een oplossing.



Héél frustrerend, al deze patstellingen.
Uit ervaring weet ik hoeveel energie je dat kost. Hoe het je kostbare zelfvertrouwen ondermijnt. Hoe het je creatieve flow blokkeert. Klanten kost het je natuurlijk ook. En het kost je groei en ontwikkeling: jouw groei als professional, als ondernemer, als mens.
Stel je voor: jouw site met teksten die staan als een huis.
Teksten waar jij helemaal blij van wordt.
Eindelijk! Dit verhaal laat je graag aan andere mensen lezen. En die mensen verwijzen anderen ook weer graag door naar jouw site. Omdat je verhaal klopt met JOU en waar jij voor staat.
Teksten die een snaar raken bij jouw favoriete klanten.
Dat zijn de mensen met wie jij het liefste werkt. En laten dat nu net de mensen zijn voor wie jouw werk, jouw aanpak, jouw persoon echt het verschil kunnen maken.
Doorspekt met inspirerende, overtuigende testimonials.
Testimonials waarin potentiële klanten hun eigen worstelingen herkennen. Waarin ze een voorproefje krijgen van wat het ze kan opleveren om met jou in zee te gaan. Zo krijgen ze hoop, de belangrijkste drijfveer om in beweging te komen en een eerste stap te zetten richting werken met jou.
Een heldere uitleg van wie jij bent, wat je doet en voor wie.
Dat verdienen jullie: jij, jouw klanten en het mooie werk dat je doet.
Maak gebruik van mijn ervaring: als tekstschrijver, als persoonlijke-groei-junkie en als online ondernemer.
Als persoonlijke-groei-junkie.
Uit eigen ervaring weet ik waar jouw klanten tegenaan lopen. En waar ze naar op zoek zijn. Daarvoor loop ik al lang genoeg rond in de wereld van persoonlijke groei, bewustwording en spiritualiteit: ruim 40 jaar.
Als tekstschrijver.
Webteksten schrijf ik al 20 jaar. Daarnaast heb ik vier decennia ervaring als vertaler, redacteur en ondertitelaar.
En als online ondernemer.
Ik weet hoe spannend het kan zijn om jezelf online neer te zetten. Wij hooggevoelige intuïtievelingen zijn meestal geen geboren ondernemers of marketeers!
Sinds 2013 verdiep ik me in heart-based online marketing en ondernemen vanuit de vier P’s: People, Planet, Profit & (Soul) Purpose. Mijn driedubbele gouden motto: blijf jezelf, beloof niets te veel maar ook niets te weinig, en: less is more.

Ga voor teksten waar niet alleen jouw favoriete klanten blij van worden, maar jij zelf ook!
Breng je unieke meerwaarde over.
De rode draad vinden in jouw warrige kluwen aan verbale en non-verbale informatie is mijn hobby. Jouw kernkwaliteiten voel ik intuïtief aan en ik help je om die helder verwoorden.
Spreek je favoriete klanten aan.
In hun taal, zodat ze zich begrepen weten. Ik pik snel op wie jouw ideale klanten zijn, waar zij mee worstelen en waar zij behoefte aan hebben. Zo help ik je een brug slaan tussen wat zij zoeken en wat jij te bieden hebt.
Met rake teksten op de juiste plek.
Teksten die niet te veel beloven, maar ook zeker niet te weinig. Teksten waar ook Google wat mee kan. En teksten waardoor jouw favoriete klanten in actie komen. Dat is goed nieuws voor jou, maar ook voor hun!
En: geloof in jezelf!
Blijf trouw aan die roep van binnen, aan je zielsmissie. Vaak blijkt je hele leven daar één grote voorbereidende training voor te zijn geweest, ook al zag je dat zelf nog niet altijd zo duidelijk.
Meer dan wat ook is het jouw geloof in jezelf waardoor klanten op je pad komen die echt bij jou passen. Zelfs de mooiste website met de raakste teksten halen weinig uit als jij er zelf niet in gelooft. Ook al heeft het zelftwijfelmonstertje je regelmatig te pakken, blijf in jezelf geloven.
Ook daar kan ik je bij helpen. Als intuïtieve tekstschrijver voel ik jouw kernkwaliteiten goed aan en kan ik die helder verwoorden. Zo krijg je daar zelf ook meer binding mee. En dat helpt je om ook echt voor die kwaliteiten te gaan staan.
Werken met mij
In mijn VIP-programma ‘Samen aan de slag’ schrijf ik een eerste opzet van jouw teksten, die we vervolgens samen finetunen. ‘Schrijf het zelf’ is een doe-het-zelf traject waarin je aan de hand van 7 intuïtieve audiomodules je eigen tekstmateriaal schrijft, zonder dat je het in de gaten hebt. Mijn beste tips voor overtuigende testimonials lees je in mijn e-boekje ‘Testimonials met de geur van appeltaart’ dat je gratis kunt downloaden.

Samen aan de slag
Samen verwoorden we helder wie jij bent, wat je doet en voor wie.
Op basis van een diepte-interview, één intuïtieve schrijfaudio, 3 meedenk-calls en meerdere feedbackrondes.
Inclusief 5 overtuigende testimonials, waarvoor ik jouw klanten een mini- interview afneem.
Tips voor overtuigende testimonials
Hoe krijg je testimonials waar potentiële klanten echt iets aan hebben? Zorg dat ze hun eigen worstelingen erin herkennen en laat ze vast ruiken aan wat werken met jou ze kan opleveren: Testimonials met de geur van appeltaart.
Met handige vragenlijst.
Samen aan de slag
- Thuiswerkopdracht inclusief intuïtieve, geleide schrijfoefening van 1 uur die je zelf doet
- 1 diepte-interview + 3 meedenk-calls
- 5 overtuigende testimonials van 3-4 alinea’s elk, op basis van mini-interviews met vijf van jouw beste klanten
- Teksten voor je Homepage, 1 of 2 dienstenpagina’s, Over Mij-pagina en je pagina Ervaringen/Reviews
- Doorlooptijd: 7-12 weken
- Feedbackrondes: tot jij tevreden bent!
- Optioneel tegen meerprijs: teksten voor gratis weggever (e-book), blogteksten, extra testimonials
- Prijs is ex BTW
Overtuigende testimonials
- E-boekje Testimonials met de geur van appeltaart: mijn beste tips om je klanten te benaderen voor overtuigende testimonials en hoe je die vervolgens redigeert.
- Inclusief handige vragenlijst.
- Prijs: gratis en voor niets!
Ervaringen van blije klanten
Giselle geeft je echt de steun en de sturing die je nodig hebt om je stappen richting meer zichtbaarheid te gaan zetten.
Van mensen om me heen hoor ik dat de teksten overkomen alsof ik ze zelf geschreven heb. Dat had ik zelf nooit zo gekund, maar het geeft wel aan hoe afgestemd Giselle is. En de testimonials die zij voor me heeft geredigeerd, raakten me right in the feels.
babettestroes.nl, coaching voor jonge vrouwen
Ik was verrast hoezeer het echt mijn site is geworden. De teksten waren precies de spijker op de kop, daar heb ik heel weinig aan veranderd.
Wat ik vooral aan Giselle waardeer, is haar geduld en rust, haar creativiteit, en dat ze echt weet wat ze doet. Ze weet je in hele makkelijke, eenvoudige stappen door het hele proces heen te leiden, het gaat allemaal heel organisch en vanzelf.
wilmaverbeek.nl, stapsgewijs op weg naar meer bewustzijn
Giselle verstaat de kunst om naar je te luisteren en het verhaal achter je woorden te vatten. De teksten die ze van hieruit opschrijft hebben een diepte, volte en creativiteit die laten zien dat teksten schrijven echt een vak is. Giselle is een vakvrouw!
Anne Karen Bakker, begeleider veranderingsprocessen in organisaties en trainer/coach bij de Venwoude Levensschool